心中枷鎖。

2010100622:41

 


 

時間流逝 ,心中的枷鎖還是依然沉重,似乎是因為對周遭敏感度越來越差

 

心中的枷鎖雖然沉重,只是經過歲月洗禮卻又顯得不怎麼重要...

 

假使大多數多人都一直想著那道鎖,雖然可以使自己有軌跡可去遵循,不至於失敗。

 

也許哪天枷鎖忽然不見了,卻反而使自己無所適從...

 

枷鎖雖然很沉重,但人心思變卻使枷鎖無用武之地

 

雖然有時候想不透一件事情

 

跳出框框後你會覺得豁然開朗...

 

對吧?

 

 

Straight Through My Heart

 

In the heart of the night
夜深之際

When it's dark in the lights
當光線下依舊黑暗

I heard the loudest noise
我聽見巨響

A gunshot on the floor
槍聲劃破地面空氣

Ohhhh Ohhhhh
喔~喔~

I looked down
我低頭看

And my shirt's turning red
我的襯衫正被染上血紅

I'm spinning around
天旋地轉

Felt her lips on my neck
感覺到她的雙唇在我的頸邊

And her voice in my ear
她的聲音在我耳畔

Like I missed you
彷彿再說 我好想你

want you tonight
今晚需要你

【Chorus副歌】
Straight through my heart
穿透我心

A single bullet got me
一顆子彈射中了我

I can't stop the bleeding Ohhhh
無法止住不斷淌出的血液

Straight through my heart
穿透我心

She aimed and she shot me
她瞄準了我開槍射擊

I just can't believe it Ohhhh
我不敢置信

No I can't resist
我不能抗拒

And I can't be hit
不能反擊

I just can't escape this love
我無法逃離這愛情

Straight through my heart
穿透我心

Soldier down(my heart)
防禦崩解(我的心)

Soldier down(my heart)
防禦崩解(我的心)

Thought I moved
我想走開
More than on
多過於

Thought I could fool her charm
以為自己能玩弄她的魅力

I really wanna go
我真的想走

But I can't leave her alone
但我無法讓她獨自一人

Ohhhh ohhhh
喔~喔~

Hear the sound of a love so loud
聽見愛情的巨響

I just can't, I just can't
我不能,就是不能

Ignore this feeling
忽略這感覺

Said she misses me
說她想念我

And she wants me
也想要我

Wants me tonight
今晚需要我



【Chorus副歌】



In the heart of the night
夜深之際

When it's dark in the lights
當光線下依舊黑暗

I heard the loudest noise
我聽見巨響

A gunshot on the floor
槍聲劃破地面空氣

Ohhhh Ohhhhh
喔~喔~


【Chorus副歌】

Straight through my heart
穿透我心

Soldier down(my heart)
防禦崩解(我的心)

Straight through my heart
穿透我心

Soldier down(my heart)
防禦崩解(我的心)